Історія бренда

Remington – всесвітньо відомий американський бренд дрібної побутової техніки для чоловіків та жінок для догляду та волоссям та тілом.  Історії бренду понад 200 років. Існування Remington починалось з  виробництва зброї. Трохи згодом компанія випускає швейні та друкарські машинки. А як виробник вже побутової техніки бренд відомий з 1937 року.

Саме в 1937 році Remington створює першу в світі сіткову електробритву. Проте на цьому інновації компанії не завершуються. У 1960 році у бренду з'являється перша безпровідна бритва. 

А сьогодні бритви Remington вирізняють не тільки технічна досконалість, але й сучасний дизайн. Також бренд єдиний, хто випускає як сіткові, так і роторні бритви.

У 1979 році володарем компанії стає Віктор Кіам. Цікавим є той факт, що отримавши від дружини у подарунок бритву Remington, підприємць її настільки вподобав, що вирішив придбати компанію.

А з 2003 року Remington є частиною корпорації  Spectrum  Brands Inc. зі штаб-квартирою в місті Атланта штат Джорджія США.

Повертаючись до інновацій компанії, слід зазначити, що саме Remington у 2005 році винаходить перший в світі тример для тіла. І цього ж року у бренду з'являється перший в світі випрямляч для вологого волосся. А у 2008 перший випрямляч з пластинами з мікрокондиціонерами.

Компанія і зараз продовжує  винаходити прилади для найбільшого комфорту своїх споживачів. Так у 2010 Remington впроваджує перший в континентальній Європі фотоепілятор для домашнього використання. А в Україні і досі втримує позицію №1 з продажу фотоепіляторів. У 2011, завдяки Remington, світ бачить перший тример для бороди з сенсорним керуванням.

Remington також є №2 у Європі в категорії техніки для догляду за волоссям. А в Україні у бренду найбільший асортимент стайлерів, випрямлячів та фенів.

Remington - це завжди відмінна якість продукції та жорсткий контроль виробництва. Аби підтвердити це, бренд  надає своїм споживачам замінну гарантію до 5 років

​Remington – це техніка здатна змінити ваше життя, роблячи ваш зовнішній вигляд кращим ніж будь-коли, що безперечно додає впевненості, тому що …

Зовнішність має значення!